nedjelja, 5. lipnja 2016.

U vezi sam sa jednim zenskarosem iz moga grada...



U vezi sam sa jednim zenskarosem iz moga grada on je prije mene bio u vezi sa mojom bivsom frendicom i dok smo se druzile ona me upoznala s njim i ja sam mu se svidjela jer sam bila mnogo opustena i sto mislim to kazem,onda je on meni rekao to dok je bio u vezi s njom naravno rekla sam joj za to ali onda je se sve zakomplikovalo i onda ona mene “odbaci” onda oni prekinu i nakon par dana on mene pita za vezu ja sam se dvoumila ali sam pristala,a najgore sto se on meni nije svidjao i nisam nikad bila u vezi niti se poljubila tako da sam pristala da bi se naucila ali sad se bojim da se zaljubljujem u njega ali ne bi trebala jer znam da vec prica s drugim!Tako da ne znam sta da radim..

Nema komentara:

Objavi komentar