petak, 10. lipnja 2016.

Najljepši citati o ženama



 

  • Savremena žena, to je žena koja je spremna da izgubi svaku vrlinu, i onu u kojoj je jedino bila viša od muškarca, samo da zadobije pravo na ono zbog čega se i sam muškarac uvek smatrao nižim od žene. Ona više nije naša žena, ni majka, ni drugarica, ni saradnica. Sišla je na ulicu, napustila kuću, ostavila drugima svoju decu.

  • Žene nisu stvorene da bi bile shvaćene, već da bi bile voljene.
  • Žena će oprostiti muškarcu i najteže poroke, ali žena ne prašta drugoj ženi ni njene najveće vrline.




  • Lijepa se žena sviđa očima, dobra žena sviđa se srcu – jedna je dragulj, druga riznica.
  • Sebična sam, nestrpljiva i pomalo nesigurna. Griješim, izvan kontrole sam i ponekad me je teško podnijeti. Ali, ako me ne možeš podnijeti u najgorem izdanju, onda me, dovraga, sigurno ne zaslužujes ni u najboljem izdanju!
  • Ne znam jesu li žene bolje od muškaraca, ali sam sigurna da nisu gore.



  • Lijepa se žena sviđa očima, dobra žena sviđa se srcu – jedna je dragulj, druga riznica.
  • Sebična sam, nestrpljiva i pomalo nesigurna. Griješim, izvan kontrole sam i ponekad me je teško podnijeti. Ali, ako me ne možeš podnijeti u najgorem izdanju, onda me, dovraga, sigurno ne zaslužujes ni u najboljem izdanju!
  • Ne znam jesu li žene bolje od muškaraca, ali sam sigurna da nisu gore.
  •  Žena hoće više da bude voljena, nego da sama voli; i više da je žele, nego da je vole. Ona ne samo da prva ne voli, nego prva i ne bira... Ona uvek podlegne jačem, a ne lepšem i umnijem, ni boljem i milijem... Padajući pred jakim a ne pred dobrim i lepim, žena ne razume duh nego volju, ni lepotu nego nameru.

  • Žene nikad ne mogu postići tako značajne uspehe u životu kao muškarci, jer one nemaju pored sebe suprugu koja će ih posavetovati.
  • Žene nisu stvorene da bi bile shvaćene, već da bi bile voljene.

  •  Žena je jedini stvor koji ume da plače i smeje se zbog istog razloga, a često i istovremeno. 

  • Žene razneže srca, izgrade jezik duševnosti, profine načine, i dignu ljubav i lepotu do religije i mudrosti.
  • Istinski glamuroznu ženu čini njena spontanost i svest o sopstvenoj ženstvenosti.
  • Život muškarca je slava, život žene ljubav.
  •  Žena je muškarcu ono što on iz nje učini.

  • Kada ne bi bilo žena, dijamant bi bio samo običan kamenčić!
  • Žene su uglavnom sujetne na svoju lepotu, mnogo više i nego na svoju dobrotu, a naročito mnogo više nego na svoju vrlinu.
  • Ženska nežnost, ta čudna snaga koja, nevidljiva a svemoćna, živi u tim slabim stvorenjima, izbija iz njih u najrazličitijim oblicima, i stvara i rastvara živote i sudbine oko sebe.

  • Žene imaju stalnu potrebu da budu voljene, i kad one same ne vole i zato se često predaju i ljudima koji su im inače fizički nemili
  • Muškarci uvek žele da budu ženina prva ljubav. Žene su u tome prefinjenije: žele da budu njihova poslednja ljubav!
  •    Žene su unijele više blagosti i uglađenosti među ljude, nego svi moralisti ovog sveta.
  • Žene nam retko kada oproste ako smo ljubomorni , ali nam nikada neće oprostiti ako to nismo.

  • Žene treba obožavati ili ostavljati. Ništa između toga.
  • Na svetu nema ružnih žena. Postoje samo žene koje ne znaju da bi s malo truda mogle da budu lepe.
  • Lepe žene nikad ne sumnjaju u svoju inteligenciju, ali inteligentne žene uvijek sumnjaju u svoju lepotu.
  • Ja smatram svoj dan izgubljenim ako mi se barem jedna žena toga dana ne osmehne.
  • Prema ženama su velikodušni i pažljivi samo plemeniti ljudi, a žene ponizuju i zlostavljaju samo oni koji su loši i niske naravi.
 

Nema komentara:

Objavi komentar