nedjelja, 5. lipnja 2016.

Mjesto gdje stanuje ljubav



Jedan je dječačić upitao svoju majku: "Zašto plačeš?"
"Zato što sam žena" - odgovorila mu je.
"Ne razumijem" - rekao je dječak.
Mama ga je samo zagrlila i rekla: "Nikada i nečeš.
Kasnije je upitao oca: "Zašto mi se čini da mama plače bez ikakvog
razloga?"
"Sve žene plaču bez ikakvog razloga" - bilo je jedino što je tata znao
reći. Dječačić je odrastao i postao muškarac, i još uvijek se pitao zašto
žene plaču. Naposljetku je nazvao Boga. Kad ga je dobio, upitao ga je:
"Bože, zašto se žene tako lako rasplaču?"
Bog odgovori:
"Kad sam stvarao ženu morala je biti posebna.
Dao sam joj ramena dovoljno jaka da nose svu težinu ovoga svijeta,
a opet dovoljno nježna da mogu pružati utjehu.
Dao sam joj unutrašnju snagu da podnese porod i odbijanje
koje joj toliko puta stiže od njezine djece.
Dao sam joj čvrstinu koja joj omogućuje da ide dalje kad svi drugi
odustanu, i da se brine za svoju obitelj u doba bolesti i nevolje bez prigovora.
Dao sam joj osjećajnost da voli svoju djecu bez obzira na sve,
čak i ako ju je njezino dijete veoma povrijedilo.
Dao sam joj snagu da nosi svoga muža kroz njegove pogreške i načinio je
od njegovog rebra da bi štitila njegovo srce.
Dao sam joj mudrosti da zna da dobar muž nikada ne bi povrijedio
svoju ženu, ali povremeno testira njezinu snagu i odlučnost da postojano
bude uz njega.
I napokon, dao joj je suzu da je isplače. To je samo njezino
na korištenje kad god joj zatreba.
Vidiš, sine moj, ljepota žene nije u odjeći koju nosi, u njezinoj figuri,
ili u načinu na koji se češlja. Ljepota žene mora se vidjeti u njezinim
očima,
jer to je ulaz u njezino srce - mjesto gdje stanuje ljubav.

Nema komentara:

Objavi komentar